Doro DNA - Einfach zu bedienende Telefone
PROSTOTA TO NIEODZOWNY ELEMENT DNA FIRMY DORO

W branży elektroniki konsumenckiej oferta na rynku masowym jest projektowana przede wszystkim z myślą o osobach w wieku 25-35 lat. Większość produktów i usług nie zaspokaja specyficznych potrzeb starszych pokoleń, mimo że rynek „trzeciego wieku” to kwitnący rynek przyszłości.

Doro specjalizuje się właśnie w tej grupie docelowej. W oparciu o bogate doświadczenie i regularne badania konsumentów, Doro doskonale zna zróżnicowanie populacji osób starszych pod względem potrzeb, pragnień i zdolności. Na tej podstawie Doro opracowuje rozwiązania i produkty oparte o potrzeby.


Ta koncepcja stanowi nieodzowny element firmowego DNA i jest odzwierciedlona we wszystkich produktach i usługach Doro:


Łatwa obsługa 

• Uwzględnienie potrzeb osób starszych
• Ograniczenie złożoności

• Wzornictwo i rozwiązania wspierające, a nie stygmatyzujące użytkownika
 
Radzenie sobie z niepewnością

• Uproszczony interfejs użytkownika zapewniający większą czytelność

• Uwzględnione są wszystkie etapy kontaktu klienta z produktem

• Rozbudowane funkcje pomocy


Towarzyszenie i tworzenie bliskości społecznej


• Łatwa w obsłudze technologia zapewnia użytkownikom stały kontakt z bliskimi

• Dzięki umożliwieniu korzystania z nowych technologii, osoby starsze nie są marginalizowane i budują silniejsze więzi ze swoim środowiskiem społecznym